Tender kiirás

09/02/2009
Törzs
1. Háttérinformáció A Menedék – Migránsokat Segítő Egyesület Magyarországon élő, és itt maradni szándékozó menekültek és más – szociálisan rászoruló – bevándorlók társadalmi beilleszkedésével foglalkozik. Több mint egy évtizedes segítő munkánk során kialakítottunk egy olyan komplex szolgáltatási rendszert, amelynek segítségével menekültek és más külföldiek ezreit támogattuk abban, hogy hazánkban új otthonra találjanak. Rendszeresen szervezünk képzési programokat és csoportos foglalkozásokat is, itt általában önkéntesek dolgoznak. Fontosnak tartjuk az évek során felhalmozódott szaktudásunk átadását más szakembereknek, az utóbbi években több sikeres képzést szerveztünk számukra. Meggyőződésünk, hogy a bevándorlók és általában a más etnikumúak társadalmi beilleszkedéséhez elengedhetetlen a magyar társadalom nyitottabbá, befogadóbbá és érzékenyebbé tétele, ennek érdekében médiakampányokat szervezünk, nyilvános szerepléseket vállalunk, valamint iskolások számára szervezünk foglalkozásokat, hogy közelebb hozzuk őket az általunk képviselt emberekhez. Programjainknak jelentős sajtóvisszhangja és komoly látogatottsága van, médiakampányaink több millió emberhez jutnak el. 2. A megbízás indoka Szervezetünk most induló ’Bevándorló Budapest’ munkacímű programjának egyik eleme egy kreatív kampány. A program célja, hogy felhívja a budapesti lakosok figyelmét a fővárosban élő bevándorló közösségek jelenlétére, a bevándorló közösségek hozzájárulására Budapest kulturális sokszínűségéhez. Megvalósuló programelemek: • négy nagyszabású kulturális rendezvény egy-egy jellemző bevándorló közösség életét bemutatva (kiválasztott közösségek: délszláv, arab, afrikai, latin-amerikai vagy kínai), • 10 hosszabb újságcikk megjelentetése bevándorlókról prominens magazinokban és folyóiratokban, valamint az online médiában (kiválasztott közösségek: iráni, mongol, poszt-szovjet (orosz, belorusz vagy ukrán), szerb, kínai, afrikai, arab, török/kurd, vietnámi, latin-amerikai), • 10 tematikus fotóművészeti esszé elkészítése a fővárosban élő jellegzetes bevándorló közösségekről, • 10 rövid irodalmi mű születik felkért neves írók tollából a bemutatott bevándorló közösségekről, • a fotókból és az irodalmi művekből reprezentatív kötet készül, • a projekt honlapján elérhetők az elkészült anyagok és a bevándorló közösségek életével kapcsolatos más dokumentumok. 3. A megbízás célja A megbízás célja, hogy pozitív üzenetet közvetítsen a budapesti lakosoknak a fővárosban élő bevándorló közösségekről és hozzájárulásukról Budapest sokszínűségéhez. 4. Kampány Időtartam: 2009. március- december. Ezen belül szeretnénk, ha a kampánynak lenne két csúcspontja: májusban és októberben. Üzenete: A bevándorlók gazdagítják a főváros életét. Célcsoport: A főváros lakói, különös tekintettel azokra, akik a bevándorlókkal szemben nem nyíltan elutasítóak. (Lásd: TARKI felmérés: http://www.tarki.hu/hu/news/2008/kitekint/20081001.html ) Média felület: Nem hagyományos és bejáratott csatornák optimális keverékét szeretnénk látni. Hangvétel: könnyed, de nem ironikus és semmiképpen sem sztereotip. Költségvetés: 3 millió Ft + ÁFA. (Amely tartalmazza a felületek költségeit is.) Az egyesület kiemelten közhasznú szervezet, ezért szeretnénk kihasználni a társadalmi célú hirdetésekre adható kedvezményeket. 4. Elvárás: Egységes kampányarculat megtervezése lógóval megjelenési felüleletekkel, ötletek kidolgozása az adott kereteken belül. A kampány során létrejövő arculati elemeket szeretnénk használni a rendezvények marketingjében, valamint a program honlapján. Kötelező elemek: a támogató neve + logója, a szervezet logója. 5. Határidők: A pályázati terv leadási határideje: 2009. február 27. Kreatív anyagok leadása: 2009. március 20. A tender kiirás innen tölthető le.
Attachment
Document file
Document file