Panaszkezelés

Panaszkezelési rendszerünk működése a következő:

Képzésrésztvevőink panaszkezelési rendszerünk működéséről szóbeli tájékoztatást kapnak képzéseink megkezdésekor.

Képzéseink résztvevői a panaszukat bármely oktatónál, képzésszervezőnél vagy a projektvezetőnél jelenthetik. A reklamáció bejelentése történhet írásban vagy szóban. A reklamáció bejelentése után az intézményvezető kivizsgálja az ügyet a potenciálisan érintett partneri és oktatói kör tagjainak szóbeli megkeresésével. Ennek az intézkedésnek az oka, hogy az egyéni sérelmekből adódó panaszok okát az intézmény vezetése kiszűrje.

Amennyiben a szóbeli információkérés során a panaszt a vezetés jogosnak ítéli meg, az intézmény mielőbb helyesbítő tevékenységet végez. A panaszoknál a panaszra a választ a panaszt tevő minden esetben írásban kapja meg.